بود و نبود
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

دیدی نبود اونی که بود, بود و نبود

دیدی دلم چه ها نکرد

 دیدی دلم زاری نکرد

دیدی بجز عشق خودت

 وفا کسی به ما نکرد

دیدی از دست روزگار

دلم فقط خدامیکرد

 

اگر دیدی خونی زمین ریخته مرا یاد کن چرا که خنجری آنجا قلبم را شکافته و یاوری نداشتم

 



نظرات شما عزیزان:

rasool&sohila
ساعت7:47---24 اسفند 1390
دیدی نبود اونی که بود, بود و نبود
عالي بود


هانیه
ساعت18:00---21 اسفند 1390
اپم

هانیه
ساعت15:35---16 اسفند 1390
سلام
مرسی
ولی خوندم اینو اونروز


مهنا
ساعت23:58---15 اسفند 1390


حرف دلت رو امروز بزن !
اگر امروز گفتی ...
اسمش "حرف دل" است
اگر نگفتی ...
فردا می شود
" درد " دلت...


نسیم
ساعت12:21---15 اسفند 1390
salam omadam webet khili naze

فرزانه
ساعت8:59---15 اسفند 1390
به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن...
تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است که هر چه بهم نزدیکتر شوند تیرش کشنده تر است.



سحر
ساعت8:37---15 اسفند 1390
بعضی زخمها هست ..
که هر روز صبح ،
باید...
روشونُ باز کنی ،
نمک بپاشی !
تا یادت نره ..
دیگه سراغ ِ بعضی آدما نبــــــــاید رفت !!...



رزیتا
ساعت20:36---14 اسفند 1390
سلام ممنون که خبرم کردی

مریم
ساعت20:17---14 اسفند 1390
در دفتر خاطراتم نوشتم عشق زیباست...

استاد دفتر را دید و گفت:

این رویاست...

گفتم استاد!!

تو از عشق چه میدانی؟!

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست


مریم
ساعت20:15---14 اسفند 1390
سلام....خوبی؟تو کجا میخوای بری ها؟
هادی میخوای دعوات کنم؟من چرا تو لینکات نیستم....ها من کجام..
کاشم اون اخراست اگه لینکت کردم....باهات قهرم...نه نه شوخی کردم فردا وبت و حذف نکن..آپت خیلی زیبا بود...فردا میام دوسه تا برات مینویسم...هر چند که باهاتون قهرم..


mahla
ساعت20:08---14 اسفند 1390
s.mamnon omadi...

هانیه
ساعت16:29---14 اسفند 1390
سلام
یه سر به ما بزنید
بفرمایید شام با یه غذای سنتی


هادی{عاشقان خدا}
ساعت3:41---12 اسفند 1390
بشوي اوراق اگر همدرس مايي

كه درس عشق در دفتر نباشد ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, :: 23:59 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1